Thursday 27 December 2012

Premium Beautiful Corset dan baju pengantin




Cuti sekolah dah dekat. Musim kenduri kahwin pun semakin hampir.. deKat Malaysia ni, asal cuti sekolah je, mesti orang buat majlis kahwin. Seronok gak kan. Kalau sedara mara kita yang nak kawin, kita pun tumpang meriah sekali. Ada yang tolong gubah hantaran, tolong sponsor door gift, tolong arrange aturcara majlis.. macam2 lagi lah. Kalau yang buat kenduri kat kampung, semua adik-beradik yang dok KL pakat balik.

Sesuai lah dengan perumpamaan "Raja Sehari". Semua bakal pengantin impikan majlis perkahwinan mereka nanti PERFECT. Semua pengantin mahu majlis tu nanti menjadi kenangan terindah seumur hidup mereka. Pada hari istimewa tu nanti, pengantin lah yang akan menjaditumpuan UTAMA para hadirin. Gemuruh tak..?? Hehe..

Sebab itu lah, pengantin perempuan biasanya mahu kelihatan cantik & the best on their wedding day. When they look good, they feel good, confidence level pun jadi tinggi. Bila dah konfiden, takde lah rasa gemuruh sangat. Kan.. 

Premium Beautiful Corset - Pakej Pengantin. Sempena musim perkahwinan dan jualan Year End Sale, Waney ingin menawarkan harga promosi Premium Beautiful Corset. Hubungi 013-6613197 (Waney) for more info.
Untuk nampak cantik, selain makeup, pengantin juga nak kelihatan langsing. Kurus tak semestinya cantik. Tapi gempal with shape... itu lagi cantik, right? Kalau kurus kerempeng macam papan tu kurang menawan rasanya kan.. Sebab itu lah Premium Beautiful Corset direka dengan pelbagai saiz untuk memenuhi keperluan wanita yang pelbagai bentuk dan saiz.

Gabungan baju penganin yang cantik bersama Premium Beautiful Corset, bakal menyerlahkan lagi kecantikan dan keyakinan pengantin di hari bahagia mereka. Tak perlu lagi risau kalau2 tetamu ternampak lemak tersembul di perut, tak perlu tahan nafas ketika fotographer ambil gambar. Apa yang perlu pengantin buat, hanya senyum dan look good. Seronok nyer..

Jadi, bagi bakal2 pengantin yang ingin mencuba Premium Beautiful Corset, boleh la hubungi ena (^_^)
CALL / SMS :- 017-5786453

No comments:

Post a Comment